První dojem

Nakupujeme očima aneb první dojem uděláme jen jednou

Praxe potvrzuje. Často nejdříve rozhodují emoce a podvědomí, poté až rozum. Dobrý první dojem přivede více očí a tím pádem více potenciálních poptávajících.

SAMOTNÁ PŘÍPRAVA

Uklidit, porovnat, aranžovat. I v dnešní době je pořád spousta inzerovaných nemovitostí prezentována tak, jak to zrovna "leželo a stálo". Přitom jeden z hlavních faktorů, proč si převážná část lidí rozklikne inzerci vaší nemovitosti nebo "zarolují" na webu dál, je právě vizuál. Prostě se jim musí Vaše nemovitost líbit, zaujmout je.

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE

Společně se mnou přijede profík, který si velmi dobře rozumí s fotoaparátem. Kromě toho, že fotky od fotografa vypadají úplně jinak, než od obyčejného smrtelníka, se už nyní zvýrazníte mezi konkurenčními nabídkami – dle mého průzkumu je jen 16% nemovitostí v inzerci prezentováno za pomoci profesionálních a poutavých reálných fotografií.

VYUŽITÍ ZÁBĚRŮ Z DRONU

Pro perfektní představu o rozložení, atraktivitu, ale i např. ukázku stavu střechy domu je možnost spolupráce.

VIDEOPROHLÍDKA NEMOVITOSTI

V přesyceném světě nabídek, reklam a textu, nejen, že dokáže pořád přitáhnout oči zájemců, ale dokáže, na rozdíl od fotek, předat emoce.